//PandaWorld
This is me


Diary About Links

Assalamualaikum . Ni skin Muni yang ketujuh . jangan remove kredit k ? puk kang ><

Let's Chat!


Put your cbox code here! Max widht-250px

Thank You







hye allz.. lama sudah aku x update blog nie.. sebenarnya aku x tau nak tulis apa kat sini.. x da cerita yg menarik tentang aku.. mungkin gara2 x da line ataupun x da masa kut.. lepas habis jer spm hari tu~ aku pula sibuk prepare tuk masuk.................................................... PLKN.

First time,, tu memanglah tak nak masuk tapi bila fikir2 balik.. untung juga.. bab dapat duit.. hehehe.. jangan ingat aku masuk situ tuk dapat duit jer tau.. aku nak masuk situ juga sebab aku nak dapat kawan yg baru & pengalaman baru.. :)

hampir sebulan sudah aku di kem PLKN.. sekarang baru aku ada masa nak tengok belog aku nie.. lagipun,, kami baru jak kena bagi cuti Chinese New Year.. tak lah lama sangat.. tapi,, memadai.. huhu.. korang nak tau tak berapa hari? rasanya tak perlu kut.. (semenanjung sikit) ahaha..


selama sebulan aku kat situ,, macam-macam yang aku belajar.. yang kemungkinan besar sebelum nie aku tak pernah ketahui.. mungkin juga tahu tapi tak praktikkan.. huhu.. kat situ yang paling penting adalah saling mempercayai antara satu sama lain, menghormati budaya orang lain.. dan APA YANG SANGAT PENTING ialah KERJASAMA.. ngee~


alaa~ tak tau dah nak taip/tulis apa.. ble sudah nie.. cukup sampai di sini jak laa.. bubye.. bila aku ada masa lagi baru aku akan sambung.. & mungkin bila aku ada idea.. hehehe.. :)